Čas s dětmi

19.08.2022

"Dítě je tím, kdo ukazuje cestu!" říká uznávaná italská pedagožka, lékařka a průkopnice principů, jež postupně renovují školský systém. Mě samotnou provázejí dětské duše už odmalička. Intenzivněji jsem se dětem a dospívajícím začala věnovat v rámci studia SOŠ sociální v Jihlavě a následně na SVOŠS tamtéž. Postupně jsem zjišťovala, že mě práce s dětmi velmi naplňuje, byť je v mnohém pro mě ještě náročnější, než pro zdravého člověka. Čím větší lásku k dětem cítím, tím více za mnou sami začaly přicházet, a ukazovat mi cestu životem. A za to jim moc děkuji!   

Od r. 2014  se dobrovolně účastním dětských dnů v naší obci


Od r. 2017 pořádám prázdninové tematické programy pro děti mých příbuzných


Od r. 2020  působím jako asistent pedagoga v Montessori MŠ a ZŠ Jihlava, o.p.s. 

Na letošním dětském dnu u nás v obci, jsem jako pohádková víla, vyráběla s dětmi růže z papírových kapesníků

Dětský den 2022
Dětský den 2022
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky