Z radosti - S  radostí

07.09.2022

Bylo nebylo. Před třemi lety i díky kurzu ARTETERAPIE, jsem poprvé objevila kouzlo obyčejné tužky ve spojení s mandalou. Mandaly, nebo–li kruhové obrazce, mě přitahovaly už dříve. Vždyť vše kolem nás je víceméně tvořeno kruhem. Ať už vezmeme v potaz např. lidské tělo (oční čočku) Vesmír (atomy) či přírodu (letokruhy pařezu) I mé invalidní křeslo je kolečkové.

" První andílky jsem dostala na ZŠ k Vánocům, od své tehdejší asistentky. Brala jsem je tedy jako poselství svátečních dnů"

V průběhu let, začalo andělů samo od sebe nápadně přibývat. A to i od lidí, kteří mě znají málo či vůbec. Andělé různých velikostí, barev, materiálů. Aniž bych je kdy účelně sbírala, mám jich nyní na polici i jinde, kolem pětatřiceti Každý reprezentuje určité časové období i člověka.

"Ke kreslení andělských mandal, jsem se dostala rovněž náhodou, díky mé onkologicky nemocné známé. ."

Jednou jsme se se známou potkaly, Moje ruka tehdy zcela bez přemýšlení, pro ni, nakreslila mandalu s andělem. 

"Až mě samotnou tenkrát  překvapila, lehkost a úhlednost čar na papíře."

A také vlastní radost! Radost která mě přivedla k myšlence této mini online výzvy věnované vám, lidem!

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky