Spolubydlící z Austrálie

21.01.2024
  • Přijel resp. přiletěl před dvěma týdny. Na 2 měsíce. Je to opravdu milý a úžasný spolubydlící. Dárek po příjezdu? Žádné drahé věci. Je velice skromný. Větvička z břízy a kanadské borůvky, ho úplně dostala do kolen, teda pardon do drápů :D
  • Občas sice trochu hlasitý - někdy trochu víc :D Kam se hrabe Hi-Fi věž s megafonem. - ale jinak spolu každý den zpíváme. Co se týká komunikace, dorozumíváme se celkem snadno, na to že se anglicky teprve učím. Naučil mě však pískat, a to nám vyhovuje plně.
  • Na jídlo je celkem skromný, vystačí si s prosem, různými semínky, ovocem, zeleninou, a miluje louskání ořechů. Asi chce za ženu Popelku :D
  • Po obědě spolu pravidelně spíme. " Sedí mi na zádech nebo rameni a toká. :) Občas mi zahýbá. S utěrkou na nádobí :D
  • Pravidelně spolu pijeme a přesto jsme stále střízliví. :D Jak to?
  • Miluje čaje stejně jako já :D Dbá na to, aby se mi čajový sáček, louhoval přiměřeně dlouho. Po pěti minutách mi ho hned vytahuje, viz. foto.
  • Je velmi společenský, po odchodu z pokoje mne hned volá. Chodí se mnou i na záchod. Akorát ven nemůže, protože už by se nemusel nikdy vrátit.
  • Na úklid moc není, spíše naopak, má věci všude po pokoji, a ty moje taky rád rozhazuje, hlavně papíry, krabičky, sáčky a kapesníky. :D A uklízím já :D
  • Je velmi učenlivý co se týká vaření ¨- hned mi vše nadrtí na malé kousky, takže nepotřebuji nůž :D Na PC je rovněž zběhlý, už ťuká všema deseti :D
  • Neustále je v pohybu, takže mi občas nestačí ani čtyři kola. :D

No prostě jsem si nového kamaráda zamilovala, on mě zase tolik ne, ale co :D


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky